4 maj

Idag är det den 4 maj och pappas födelsedag, grattis!:)

Jag går just ju på moppekurs och man "övningskör" just nu, andra lektionen var idag, har tredje imorgon och fjärde på fredag, kommer bli skönt när det är bort gjort, då är det bara att göra prove och hoppas att man blir godkänd! :) Såklart är denna tid under skoltiden men jag som är så duktig *host* i skolan så har jag fått ledigt under morgonen. Men iallafall så går det riktigt bra, lite krångligt att hålla reda på alla trafikmärken å så, men nog går det alltid!
Och ni ska bara veta hur duktig jag har varit. Tjugo minuter efter jag kom hem från skolan så for jag ut och sprang! For till Emma först och så följde hon med och så sprang vi ett varv runt hela byn. Känner mig duktig, fast jag inte sprang hela tiden, fick holl (eller va de het, en värre mjälthug iallafall..) och det gör så förbaskat ont, känns som en kniv sticks in.. Så ja gick ett tag och sen så sprang ja igen. Synd att inte Wille har åldern inne att springa med mej, (eller det är iallafall vad dom säger, att han inte får springa me mej, för skellettet å så. Så då gör ja inte de heller, vill inte riskera något.)
Men nu så sitt jag här och är alldeles slut fortfarande. ;) Känns endå lite pinsamt att man har så dålig kondition nu, fast innebandyn slutade inte för så länge sen.. Lika bra å göra lite armhävningar och situps när man liks håller på... men det gör jag sen!

Jag glömde ju att lägga in lite bilder sen igår. Det vart inte så super bra bilder, för det var jätte konstigt ljus som förstörde alla bilderna nästan, men jag lägger in nån. :)

Enjoy!






Söt liten kille man har va!? :)
En riktig charmig en!

Ha det så bra!


PS. Ingen som är bra på att göra en header  till bloggar? Jag är verkligen kass på att göra en + så vet jag inte hur man lägger in. Hjälp sökes!!! :] DS.


Kommentarer
Postat av: Amanda

gud vilken söt liten vovve!

2010-05-07 @ 17:41:21
URL: http://bilancioni.blogg.se/hundliv
Postat av: Amanda

svar: drygt 9 månader :) din då?

2010-05-08 @ 17:37:12
URL: http://bilancioni.blogg.se/hundliv
Postat av: Amanda

sv: åh visst e de mysigt me valpar :D ska du oxå träna agility med din?

2010-05-08 @ 18:01:32
URL: http://bilancioni.blogg.se/hundliv
Postat av: Amanda

sv: va roligt, lycka till! :)

2010-05-08 @ 19:11:46
URL: http://bilancioni.blogg.se/hundliv
Postat av: Amanda

sv: tips på något särskilt, typ nått hinder lr så? om du kmr på nått särskilt är det bara att fråga så ska jag se om jag kan ge nått bra tips :)

annars så kan du fram tills att ni får börja träna agility träna på kontakt, targetplatta och cirkelträning. det har ni nytta av när ni väl kör igång med agilityn och även i många andra sammanhang :)

2010-05-08 @ 21:48:36
URL: http://bilancioni.blogg.se/hundliv
Postat av: Lina

Vilka jättefina bilder! Otroligt söt hund!

2010-05-08 @ 22:02:17
URL: http://www.sheltietassar.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0