22 maj

Ursäkta för en sååååå dålig uppdatering, men jag har några orsaker:

•  Jag har helt enkel inte orkat.
•  Det har inte hänt så jättemycket, oftast bara det vanliga.
•  Skolan har tagit mycket tid.
•  Det har varit såå fint vädet, man har inte viljat sitta inne och blogga.

Ja, det var några av dem orsaker jag haft för att inte blogga. ;) Men, aja nog om det!

Dagen började väll sisådär.. Vaknade av att familjen skulle bort, ca kl 08.00. Men jag kunde somna om, men sen vid ca 09.10 så hörde jag att Wille var orolig, han skällde och ylade lite, så då gick jag ner till honom och han vart så glad att man kom ner och visste inte riktigt hur han skulle bete sig. Efter det gick jag upp, jag som hade tänkt att ta en rejäl sovmorgon idag! Men tar den imorgon. ;) Men jag kollade på temperaturen ute och det var redan 16°C, hoppas det blir en varm och fin dag, ska passa på att sola lite då, är vit som en jag inte vet vad..!

Men om jag ids så bloggar jag väll lite senare när något har hänt! ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härligt med så fint väder :)

2010-05-23 @ 18:46:11
URL: http://www.sheltiehornan.cybersite.nu
Postat av: Lina

Samma ursäkter som jag har. :P

2010-05-28 @ 21:19:00
URL: http://www.sheltietassar.webbly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0