2 maj

Nu är det äntligen en ny månad och inte så länge kvar tills det är SOMMAR! Kan inte fatta hur mycket jag taggar till det. Tänkt bara att inte behöva gå runt i massa kläder, det blir roligare att träna ute då man inte behöver frysa, man kan sola, bada. Jag kan fortsätta i evigheter av att skriva vad jag längtar till!
Men nog med sommar snack.. tyvärr!

Idag har vi nästan inte gjort någonting, jag tog med mig Wille till en fotbollsmatch som Ante spelade, det gick bra. Ska ta med han på varje match nu, riktigt bra socialträning, så kanske han slutar skälla och så. Han skällde bara lite ibörjan, men det var för att det var andra hundar där.
Han fick träffa en rottweiler tik också, ganska stor skillnad i storleken mellan dom två..!;) Men hon var jättesnäll.
Och eftermiddagen så gick vi ut på gården och lekte lite, kastade lite boll m.m. Tränade även lite på inkallning. Tänkte även ta lite kort när vi busade, men vad tror ni inte hände då? Jo, det är klart att batteriet var slut just då också...

Snart kommer mormor och morfar så vi ska käka lite tårta och kakor för pappa fyller år på tisdag men då är han inte hemma. Så vi firar han nu istället!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Lina

Toppen med lite socialträning. :)

2010-05-02 @ 21:58:31
URL: http://www.sheltietassar.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0