Tillägg till senaste inlägget

Hahahaha har ett tillägg till senaste inlägget! ;)

När jag och Josefin gick och Wille var lös så kom det en gubbe som cyklade förbi, han svängde in på en annan liten väg, mot hamnen. Sen kom han tillbaka och fortsatte där vi skulle gå. Och när vi  gick förbi han så sa han till oss någoting som vi inte hörde och då ja jag,
"Vad sa du?"
Gubben svarade " Det är tranor där borta som parar sig, Sa Jag"(Med världens betoning på "sa jag".
                         " Jag tror inte dom gillar hundar"
Vi, "Okeeej"

Sen cyklade han iväg. Både jag och Josefin började skratta lite tyst, och man tänkte typ som, jaha det är tranor som parar sig, jag är inte så värst intresserad, och att han trodde Wille skulle springa dit och jaga dom? Han hade inte ens sett dom!




Kommentarer
Postat av: Elsa

haha :) låter roligt ;)

sv: japp, kul med bra träningar ;)

jag har inte länkar på min blogg, så tyvärr :( däremot får du gärna länka till mig om du vill ;)

2010-06-18 @ 22:28:28
URL: http://elsa94.blogg.se/
Postat av: Elsa

sv: haha, okej ;)

Jag har två shelties, en som heter Selma och hennes son som heter Alfonz :)

2010-06-20 @ 10:56:52
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0