Det finns en nackdel med sommar...

                                                        
                                                                  och det är myggor..
Vet inte hur många myggbett som jag fick igår hos Josefin. Kryllar rent av myggor där! Så nu har jag stora myggbett som kliar som in i!

Men iallafall så var midsommar rolig. Vaknade av bror min som sa att han inte orkade klippa gräset, och sa att jag skulle klippa det, jag vart riktigt glad och for upp ur sängen ganska så snabbt, jag skulle ju käna lite pengar!
För det behövs ju alltid! Så jag klippte gräset och fick mina pengar, sen så kom vårt främmande, ca halv 12.30. Mamma hade börjat med lunchen. Sillsallad, sill, potatis, gravad lax, västerbottenspaj, m.m. Gillade dock bara pajen och potatisen..!
Vi satt ute i det fin fina vädret, sjukt skönt! Satt ute och solade också, men sen så hände det inte så jättemycket innan Josefin ringde, och jag for iväg till henne, ca 200 meters cykling!

Väll hos henne så tog vi det ganska lungt, höll på å fixa lite med hennes header till bloggen.
Jag for hem och åt middag, vart grillat, både kyckling och något annat kött, karré eller något och så klyftpotatis till det, mycket gott kan jag lova!
Men efter vi ätit och vilat magen en sund så drog jag iväg till henne igen.
Kom inte ihåg exakt vad vi gjorde med på kvällen så gjorde vi glass och maränger, och så fikade vi upp det senare på kvällen.
Drog  hem vid 12 ca, och kom hem till ett hus med party. ;)

Där vart det lite om min midsommar, och idag så har vi ätit och bara solat och varit ute.
Har fixat mitt trådlösa nu också!!! Mega skönt, nu kan jag sitta överallt med datorn.

Ikväll blir det att dra till stugan tror jag, bara över natten, bror har träning i morgon. Får se om jag kommer ta första doppet i havet ikväll också, får se! Lär ju vara ruskit kallt.
Blir och ta en promenad med Wille i skogen där borta också, riktigt slapp kväll, men skönt. Måste se om någon affär är öppen och köpa lite godis.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul art du är med ;D

Vad gör du då? ^^

2010-06-26 @ 19:00:20
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0