ARGH...! + härligt dag :)

Ursäkta ännu en gång! Nu ska det bli ändringar! Men ska ta å fixa upp bloggen nu under sommaren, så det blir en header m.m. Kommer se såå mycket trevligare ut då också.
Kommer fixa ett medlemskap på SHU, så då kan jag även fara till klubben osv. Men vet inte hur jag ska ta mej dit än..?! Ska ta å höra med Amanda om hon är medlem, om inte så får hon väll ta å bli det, så kan man ju fara tillsammans och sammåka, skulle bli toppen! :)

Men nu måste ja berätta att Wille har varit sååå duktig idag! På dagen har vi bara tagit det lungt, lekte lite, ungarna spelade fotboll med han och solat och gått små promenader. Men så efter middagen ca 18:50 gick jag och Josefin ut med Wille på en fotorunda, dock vart det inte så jättebra bilder, men men. Iallafall så vart det lite längre än vad vi tänkt. Vi gick och gick, tog lite bilder, busade och hade det jättetrevligt! Och Wille var lös nästan hela tiden, kopplade han när vi gick på vägen och så. Han kom varje gång jag ropade och så var han såå glad. Var så härligt att se han! Han skuttade på ängarna (Jaaa, ni läste rätt! Han skuttade) för gräset var så högt, såg så super härligt ut, tog bild på det, kommer visa er, dock så vart dom ej så bra som ja skrev innan..
Vi kom hem ca 20:30 , så drygt 1 och en halv timma var vi ute, super skönt!
Skulle behövt duscha av han men det hann jag inte med, eller ja glömde.. :] får göra det imorgon.

Som ni ser på bilderna så är han ganska långhårig, vi måste trimma han. Ska ringa in och se om vi får någon tid, han ser ju snart inget.. Men det är ju ganska charmigt med en tuss ;)



Hahah, just i hoppet ;)
 
Och här är en svart prick med öron som sticker upp i full fart.




Kommentarer
Postat av: Lina

Det är så gulligt med skuttbilder. :D

Låter som en toppendag!

2010-06-18 @ 17:07:39
URL: http://www.sheltietassar.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0