Snart är alla hemma!

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva..! Har inte hänt så mycke i helgen. Vi har bara tagit det lungt.
Men om ca 2 timmar så kommer familjen hem! Gick ganska bra för Andreas därborta, dom vann iallafall grundspelet, men sen åkte dom ut.. Och Emma ringde nyss och sa att hon vann en jättestor marabou chokladkaka, 2000 g, tror jag hon sa!?
Längtar tills dom kommer hem faktiskt, jag tycker det ha varit så tomt här hemma, så tyst och stilla. :)

Och imorgon så fyller Andreas år, han blir 13. Så i morgon blir det tårta m.m, med släkt å vänner! Och så ska jag be pappa följa med mej till rusta, så ska jag köpa slalom och tunnlar. Så kan vi börja träna.
Men hur ska vi träna in det? Berätta hur ni gjorde för att lära in slalom å tunneln. Visa gärna en film också!
Alla tips är välkomna! :) 

Ska även ta och köpa ett teleobjektiv och ett macroobjektiv, men vet inte vad jag mest behöver? Tror ett teleobjektiv, men har ni något tips där dom säljer billiga objektiv som är bra?
Jag kommer ju vara helt pank HELA sommaren, så fort ja har pengar så köper jag upp dom..Men det är ju något som jag behöver, men ändå!  Jag har en Nikon D40.
Men jag är även sugen på en helt ny kamera. :] hehe, men ja nöjer mig med nya objektiv just nu istället.





Kommentarer
Postat av: BÄSTAMOA

Ååh, tack! Det var sjukt länge sen vi träffades.. Vilket inte är så bra. Tycker att vi borde dra ihop "husvagnsgänget" och göra nått! Kanske fortsätta träna cheerleading ;) Jag ska nog till angsjön i sommar, hoppas du är där då!



Kram och ta hand om dig!

2010-07-04 @ 17:50:24
URL: http://melmoois.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: canon eos 450d. Kostar väll runt 5-6 tusen :)

2010-07-04 @ 18:11:51
URL: http://hejjagheteranna.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv om Nikon D3000:

Älskar den! Super bra enligt mej :P Köpte den för 4000kr på Media markt. Fick då med - Kamerahus, 18-55mm objektiv, minneskort, väska :) Bra affär för att vara första systemis tror jag :)

2010-07-04 @ 22:33:31
URL: http://neiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0