börja trimma

Idag har vi firat mamma hela dagen! Många människor har varit här, vissa man nästan aldrig träffar också, riktigt roligt! Amanda kom ju såklart också, så vi började "undersöka" Wille, alltså, hur han har blivit trimmad. Han vart ju inte trimmad som han skulle.. Han hade tuppkam på skallen å så rakade hon alldeles för mycket på sidorna, man ska ju inte ta så mycket där direkt. Men Amanda har ju gått trimmkurs så hon började rycka han, han fick bort tuppkammen iallafall! Mycket bättre kan jag lova. Men, han har ju fortfarande massor på ryggen som ska ryckas, men det kan ju jag göra, det är ju inte så svårt. Pappa lovade även att köpa trimmsaker till mig, är överlycklig! :D
Då ska Amanda få lära mej att trimma.
Men det kommer bli kanon bra, kunna trimma han själv å så.

Idag så vart det vattenkrig, haha, mellan ja å Amanda och Andreas (bror min), Pontus och Oskar (som är Amandas lillebror). Eliot var ju också med men vet då ej vilket team han var i. ;) 3 år och vart glad på vem han än fick spruta vatten på. Vart ruuskigt blöt. Men skoj hade vi allt, ett riktigt motions pass!

Nä men jag ska väll inte skriva så mycket nu, men kan väll säga att vi fortfarande har besök. Dock så sover alla barnen, Tove i min säng, och dom far om en timma, men kan väll inte säga att jag är trött direkt, är pigg som en mört! Men lär väll bli det om ett tag.

Imorgon drar vi nog till stugan, eller på fredag. Men det blir bara najjs. Avkoppling, promenader, träning, båt, sol och bad m.m. :) Kommer ju självklart ha med mej datorn, och kameran, så inlägg och bilder kommer att komma upp, ofc.:)

Ha det bäst nu, kära vänner!

(bildlöst tyvärr, då det inte går å gå upp mina bilder)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0