UFF

Brossan är ju med i UFF (Umeås fotbollsfestival), så på hans andra match mötte han något Engelskt lag, så jag ville såklart följa med och kolla! :) Så vi satte oss i bilen med dom andra och vi for till nydala där matcherna spelades. Där träffade Vi Amanda och Soya, så Wille vart otroligt glá och visste inte hur han skulle bete sig.. Men han lugnade ned sig efter ett tag. Sen så satt han hela tiden vid mig, trodde han skulle skälla på allt och alla och dra nå in i bomben och allt. Men inte gjorde han de, han satt/låg fint vid mig och kollade på alla som gick förbi. Dock så skällde han lite mot hundar och ville dit.

Det ända som vart total katastrof var när en hund kom och gick förbi och ville till Wille.. Då ville ju Wille det också så han började dra och skälla... Gick inte att få tyst på han. Vi var mitt i folkmassan, och mellan 2 fotbollsplaner.

Ikväll blir det att träna, tror jag. Får se om det inte är allt för fuktigt och så bara. För igår var ju det så, och det var riktigt svårt att andas för mig, undra varför.?

Till goda nyheter. Hemsidan är alldeles strax färdig! Har gjort allt utom texterna. Blir en sommar layout, enkel och så, men jag har nästan inga sommarbilder, bara dåliga, hehe.. 
Men jag tycker den är helt okej ändå. Kanske gör en ny när jag fått bättre bilder.
Ska bara be någon, Malin eller Lina kanske kan det jag behöver hjälp med, vilket jag tror! :)

Jag skulle vilja att någon bra fotograferar Wille, alltså så det blir jättefina bilder, för jag tycker det är skit svårt att fotografera en svart hund. Får nästan inte till det, öva och öva får jag göra.



Kommentarer
Postat av: Lina

Sv. Vilken ära! Det gör jag gärna, men jag vet inte din mail adress men du kan skicka till min direkt. [email protected]

2010-07-30 @ 18:05:07
URL: http://www.sheltietassar.weebly.com
Postat av: Eva

Spännande att se er hemsida! =)

Sv: Tack och vi kommer absolut hålla utkik eran hemsida med, jätteroligt att hitta nya att följa! Kram

2010-07-30 @ 19:50:23
URL: http://sheltiedog.hundbenet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0