Regn i massor

Kul med regn? Nej inte direkt! Inget kan man då göra heller, inte ens gå en långpromenad med Wille. För han ska fortfarande ta det lungt så inte såret går upp eller bli något problem med. Hade tänkt öva på platsliggning idag, då det passar riktigt bra, då han inte ska röra sig allt för mycket, helst vara stilla. Men jag väntar tills det slutar att regna, annars tar vi det någon annan dag. Får väll bli att göra lite sökövningar här inne i stugan och träna på ligg annars!

Vad har ni gjort när det har regnat?
Nu hoppas vi på bättre väder, och att såret läker ihop helt, och att vi kan börja träna på klubben och skaffa oss en massa nya kompisar! :)

Föresten! Hur gör ni när ni kallar in hunden?
Alltså, gör ni så att hunden går runt dig och ställer sig på din väntsta sida eller gör ni så att hunden "backar" in på vänster sida?
Skulle va kul å veta hur ni gör, själv tycker jag att där dom som "backar" in är snyggast, men den andra är ju lättare att lära in, får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Denise

Hejsan, just nu har jag en frågestund på min blogg, du kan fråga vadsomhelst!

Skulle vara roligt om du ville ställa en fråga eller två :)

2010-07-26 @ 18:23:44
URL: http://denisesalomonsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, visst är det tråkigt när det regnar men jag brukar vara som vanligt i alla fall. Eller ja, om det spöregnar så tar vi och hittar på roligheter inne istället. Som godisboll, godiskub och godisletande. Även träna på trix och så. :)



Vid inkallning så springer dem till min vänstra sida direkt, snurrar runt och sätter sig.

2010-07-26 @ 19:31:37
URL: http://www.sheltietassar.weebly.com
Postat av: Lina

Sv. Jag föredrar hemsida med blogg. :) För bara blogg tycker jag blir lite ont om information, om dem det handlar om alltså. Är det en kille eller tjej som skriver? Hur gammal? Vilka hundar? Osv.

Jag tycker man får bättre koll på bloggaren och det är lättare att hänga med. :)

2010-07-27 @ 17:00:56
URL: http://www.sheltietassar.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0