Kastrering

Ledsen för sån dålig uppdatering. Men jag kan faktiskt skylla på lite saker..!

• Är i stugan
• Mitt internet funkar inte på min dator + att datorn har fått damp
• Det är varmt så man har mest varit ute i solen
• Inte hänt allt för mycket

ja, hehe that´s my orsaker ;)

Men nu, så är jag hemma, kom hem igår för att vara med Emma, hon sov här å vi had skit skoj! Drog ut vid 00 tiden och då träffade vi Tobias, Amanda och Emmy, hur kul som helst,  det var hur länge som helst man träffade dom.. Men till idag! Wille kastrerades idag, han skulle vara där kl 8.00 så mamma for dit med han. Allt gick bara fint och nu är han snart i stugan. Han är fortfarande lite groggy sen han var sövd, och nu har han en tratt för huvudet, och tydligen sa dom att han skulle  ha den i ca 2 veckor. Stackars Wille!  Men det är ju för hans eget bästa. För mig blir det ju Emma idag, och sen tar jag moppen tillbaka till stugan. Antingen ikväll eller efter maten.

Hinner inte skriva så mycket nu, men när jag är tillbaka i stugan så ska jag fixa min dator så då kan jag skriva mer, och bilder, för det har jag inte på den hära datorn..

Hoppas ni har en härlig dag framför er, så hörs vi snart! :)



Kommentarer
Postat av: Tina

Åh, jag kommer ihåg när jag kastrerade min hanhund. Han tycker inte alls det var roligt och mådde jättedåligt precis efteråt.. Men sen gick det över och nu mår han hur bra som helst ^^, Dock bromsar han nu 20 meter innan veterinären, han hatar att gå dit nu, hehe.

2010-07-27 @ 18:59:05
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0