Ingen väckning? = Sandra som sover bort hela dagen...

Men nu till idag! Ingenting är gjort idag... Eftersom jag sover tills någon väcker mig, så har jag sovit tills nu.. Inte okey alltså! Sover ju bort hela dagen. Blir ju bara arg. Men om ja ställer väckarklockan så blir ja sur när den ringer. :]
Måste be dem att väcka mej tidigare! Kan ju inte sova bort hela dagen när det är så fint väder där ute!

Vad är bäst att sattsa på nu ibörjan igentligen?
- Agility?
- Lydnad?

Men i agilityn så måste man ju ha bra kontakt, och hunden ska vara bra på lyda också, så de kanske är bättre å börja med lydnaden och sen i agilityn?
Eller kan man göra det samtidigt? Ena dagen tränar vi lydnan andra agility, om det inte blir för krångligt för han?
Att det blir för mycket att hålla reda på.
Vad tycker ni? 


 
åhhh jag längtar tills vi drar till stugan igen! Blir nog att dra dit någongång i veckan. :)
Bilden är fotad utav mig ©. 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Aa, det går ju inte att filma med D3000. Gör inget för mej heller. Man ahr ju en videokamera till det! :P

2010-07-06 @ 17:01:19
URL: http://neiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0