Familjen drar till piteå men..

.. jag och Wille är här hemma och sköter huset och alla djur! :)
Det är ju nämligen Piteå Summergames i helgen, och bror min spelar så då far alla dit och kollar på han, och bara vara i pite på semester, men jag valde att stanna hemma, annars hade vi behövt skaffa vakt till alla djur, så det hade bara blivit jobbigt, sen är jag väll ändå inte så jätteintresserad av fotboll heller. ;)
Men det kommer bli skönt att vara ensam hemma.

Men jag kom nyss in från farmor & farfar, äter middag hos dom, och gissa vem Willes favorit är där?
- Det är farfar! Han får väll mest uppmärksamhet av han, och så lite go fika.
Men god mat var det iallafall, vart efterrätt också!

Idag har vi bara tagit det lungt, har ju regnat, och just nu hade jag tänkt gå ut med Wille, men märkte att det regnar nu igen.. Varit ett uppehåll sen ca 17, så trodde jag skulle hinna ut men nej! Får väll dra på mig lite regnkläder och gå ut. ;p 


                               
                                Fotad av mig.


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: ja precis

2010-07-01 @ 18:13:24
URL: http://hejjagheteranna.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag gillar layouten jättemycket! Den är supersöt!

2010-07-03 @ 20:23:25
URL: http://www.sheltietassar.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0