Är i stugan

Jag hann ju inte skriva ett inlägg innan jag for, för det vart så snabbt, ena sekunden skulle vi till stugan så det var bara å packa! Men sjukt skönt är det i stugan iallafall, kom nyss in ffrån en promenad med Wille, bara det förbannade skavsåret som förstörde allt.. Har ett sår som en 50 öring vid lilltån, inte skönt kan jag lova. Och så har jag dom dära skorna som jag får det av, tog inte med några andra, bra Sandra!

Men igår så var jag och Emma ute med båten på havet, Amandra kom förbi också ett tag, var ute då också, och då kom det några som hade värsta båten (vi hade bara min lilla roddbåt, men den har en liten motor som dock inte fungerar ;)) och en tjej åkte wakeboard (hur det stavas, men är iallafall som en snowboard.) och dom körde runt oss, i criklar, så det kom nå jävulst stora vågor efter det.. Vi höll på att tippa och allt, sen vart det lungt ett tag och så kom dom igen. Dom ville bara jävlas. Jag är som rädd för vatten också, eller iallafall när man håller på att tippa mitt ute i havet.

Så det positiva med båtturen var att: Jag fick lite färg, roligt sällskap, mycket skratt!
Det negativa var att: Jag höll på att dö, höll på att tippa.

Ja det positiva vann iallafall! ;)

Jag och Emma hittade också som en klippa ute i vattnet, det var ett perfekt sol ställe, mitt ute i havet på stenar, kan inte bli så mycket bättre! Tror detta kommer att bli min sten. Kommer nog vara där ute ganska så ofta. Men n är vi var där också så var det några som vindsurfade, men det gick inte så bra för dom, för lite vind. Och så började han snacka med oss, haha. Sen när vi kom in så hade mor och far min varit hos grannen och det var tydligen deras barn, men den yngsta var 18 år, sen vart de 21 år och sen 24 år, så lite väl gamla för oss då, 18 åringen skulle man ju kunna ha roligt med, men tror inte de ;)

haha, men pappa köpte ett trådlöst sak, så nu kan jag ha datorn i stugan också!!! Nä, va nörd jag lät, men nu så ska jag lägga mig ute i solen och bli BRUN!
Ha de gött! Det ska jag iallafall.

Kommentarer
Postat av: Isabelle Almqvist

SV: Under ställande kommenderar jag "stå" när han ska ställa sig.

Ja, ett länkbyte skulle ju vara kul :D

2010-07-11 @ 17:22:09
URL: http://www.herdingdogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0