Slalom ingång

Nu kommer det säkert bli en liten rörig fråga, vet nämligen inte hur jag ska börja.
Alltså slalomen håller vi på med nu, eller vi ska börja. Men jag förstår inte hur jag ska lära in det. Hur gjorde ni?
Och så dom ska ju gå in från höger, men hur blir det..?
Låtsas som dom dära prickarna är slalom, pricken längst ner, där ska vi börja.  Blir det högra sidan för hunden där man går in, eller blir det på höger sida av slalomet?
 
                          •
                          •

                          •
                          •
HÄR ÄR HUNDEN. 
blir det här.
på den här
sidan.
             Eller,  blir det här?

Där hade ni frågan, lite krångligt att förstå kanske, men aja vet inte hur jag annars ska förklara ;p
Hoppas ni förstod!

Nu saknas det bara lite fin justeringar på hemsidan. :)




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Om du ställer dig framför slalomet så du har alla pinnarna framför dig och du har hunden vid dig. Då går du åt höger och på den sidan ska han gå in xD Svårt att förklara men om du har hunden på din vänstra sida när du kör slalomet så ska hunden gå in i slalomet från den sidan :D

2010-08-15 @ 18:47:26
URL: http://workingpaws.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0