Hemsidan strax klar!!!

Nu har Malin hjälp mig med de sakerna som var kvar på hemsidan, är så tacksam! :)
Nu är det bara texterna och de som jag ska fixa, sen är den 100% klar. Den kommer bli kanon.
Är faktiskt jättenöjd, kommer bli kul att ha en hemsida istället för en blogg.
Jag ska flytta över alla länkar som jag har här på bloggen, ni får gärna byta till min nya adress sen också! Jag kommer med den när den är klar.

Men ja lovar, hemsidan är klar innan helgen :) "HÅLL UTKIK!!!" säger jag bara.

Nu drar jag tillbaka till stugan för att sen komma hem på Lördag eller Söndag, vilken dag får vi se. Men jag har mitt modem (trådlösa internet) med mig och självklart datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0