Blogg istället för hemsidan

Det vart ändå att ja skaffade en blogg istället för hemsidan. Jag kommer att skriva allt här som händer och hur det går i våra träningar m.m. Precis som på hemsidan fast nu ska det bli bättre. Lovar!
Det blir så mycket enklare att ha en blogg istället för en hel hemsida att sköta, och det var jag inte så bra på, han ju inte ens skriva klart allihopen.
Men nu så kommer jag skriva här och så!

Och för er som inte har läst min hemsida så kan jag berätta att:
Jag heter Sandra och jag är 15 år. Jag gillar djur framför allt hundar och fotografera. Det är mina största intressen.  Vi bor lite utanför Umeå i en by som heter Täfteå.
Familjens hund Wille är en dvärgschnauzer hane som nu har blivit hela 7 månader nu! Han  har glimten i ögat hela tiden och man undrar hela tiden när hans nästa bus kommer! ;)
Jag ska börja att träna Wille i agility när han har ålderna inne och så får vi hoppas att det går bra och att vi kommer till en tävling också.
Det var lite om oss. Har du några frågor så är det bara att fråga på.

Lägger in en gammal bild på sötnosen.




Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0