29 april

När jag gick ut med Wille idag så följde syrran med! Nyttigt att hon också lär sig lite mer, så hon vågar gå ut med han senare. Han gick väll sisådär, han drog ganska mycket med Emma.. Men han skällde inte på någon om jag inte minns helt fel.
Hann inte träna så mycket förutom på promenaden idag, utan det får bli imorgon då jag är ledig! Skönt att vara ledig på valborg. Men jaghinner då både träna och gå en lång promenad innan jag ska till tjejerna och äta middag och ha det trevligt!


Jag måste ju ut och fota i helgen också, har exakt inga nya bilder, tog typ dom senaste när det var riktigt mycket snö ute, nu är det ju nästan ingenting, mest bara snöhögarna kvar.

Jag har väll inte direkt något att skriva idag, har inte hänt så mycket direkt, men ni får jättegärna tipsa om hur jag ska göra för att han ska sluta dra och skälla på folk/hundar när man är ute och går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0